Eğitim Detayı
Amaç: Katılımcıların randevu alma performansını arttırmaktır.
Katılımcı Profili: İlgili tüm çalışanlar
İçerik Başlıkları:
- İnsan beyni nasıl ikna olur?
- Etkilenme ile iknanın arasındaki farklılıklar nedir?
- Ne zaman etkileme yetkinliğimi ne zaman ikna yetkinliğimi kullanmalıyım?
- Müşteri ile görüşmede hangi duyguyu ortaya çıkarmayı başarabilirsem randevu almam daha kolaylaşır?
- Farklı görüşme seviyelerine göre hangi stilleri kullanmalıyım?
- Sekreterle görüşürken
- Karar verici ile görüşürken
- Telefonda görüşürken
- Yüz yüze görüşürken
- Yapacağım ön hazırlık insanları ikna etmede nasıl işime yarar?
- Karar vermeyi kolaylaştırıcılar nelerdir ve nasıl kullanabilirim?
- Olası itirazlarla pozitif olarak nasıl başa çıkabilirim?
- Eski alışkanlıklarımı bırakıp tüm bu yeni yetkinliklerimi nasıl yeni alışkanlık haline dönüştürebilirim?
- Uygulama