Sorularınız Değişirse Hayatınız Değişir bir iş masalı olmasına rağmen, etkisi iş dünyasının çok dışına uzanıyor. Tıpkı hikayemizin ana karakteri Richard'ın ve Susan'ın keşfettiği gibi, iş ortamlarında son derece etkili olan aynı prensiplerin özel hayatlarımızdaki ilişkilerimizi de büyük ölçüde iyileştirmemize yardımcı olabildiğini kendiniz göreceksiniz.
(Tanıtım Bülteninden)
Alışkanlıkların Gücü'nde New York Times'ın ödüllü iş dünyası muhabiri Charles Duhigg, alışkanlıkların neden var olduğunu ve nasıl değiştirilebileceğini keskin zekası ve muazzam ifade yeteneğiyle keyifli bir şekilde anlatarak, insanoğlunun doğasına yönelik yepyeni bir bakış açısı ortaya koymaktadır.
Kitabı okuduğunuzda, bazı insanların ve şirketlerin kendilerini neden bir çırpıda değiştirebildiklerini, bazılarınınsa neden yıllarca uğraştıkları halde değişmeyi başaramadıklarını anlayacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)
İknanın Psikolojisi, yaşamın her alanında ikna olma ve ikna etme sürecinin içyüzünü anlatan bir başvuru kitabı. Prof. Robert B. Cialdini'nin, laboratuvar deneyleri ve yaşam deneyimlerinden yola çıkarak yazdığı kitap, tüm dünyada 250 bin okura ulaştı.Cialdini, iş hayatında, ticarette, pazarlamada, günlük yaşamda ve aşkta ikna becerisine sahip olabilme yollarını anlaşılır bir dille anlatıyor. İstek, nasıl etkili ve kabul edilebilir bir hale gelir? Kullanılan dilin, ikna başarısına etkisi nedir? Günlük yaşamda, ikna psikolojisinin kuralları nasıl işler? Onay verdiğimiz her şey için gerçekte ikna oluyor muyuz? İknanın, otoriteyle ilişkisi nedir? Bir ürünün az bulunur olması, ikna sürecinde nasıl bir rol oynar? Cialdini, tüm bu soruların yanıtlarını, okur deneyimlerini içeren mektuplarla destekliyor.İknanın Psikolojisi'ni almaya hala ikna olmamış olabilirsiniz. Sizi satın almaya ikna edecek her şey bu kitabın içinde çünkü...(Tanıtım Bülteninden)
Hangisi daha muhtemel: Mavi gözlü annenin kızının mavi gözlü olması mı, yoksa mavi gözlü kızın annesinin mavi gözlü olması mı? Sigara içmek akciğer kanseri riskini on, ölümcül kalp hastalığı riskini ise iki kat artırıyorsa akciğer kanserinden ölen tiryakilerin sayısı kalp hastalığı sonucu ölen tiryakilerden daha mı çok? Bir işi iyi yaptıkları için insanları ödüllendirmek faydalı mı? Bir psikoloji deneyi için, birine öldürücü olabilecek şoklar vermeyi kabul eder miydiniz? Dönme dolaba binmek mi yoksa bisiklet sürmek mi daha tehlikeli?
Kitabın isminden dolayı tetikte değilseniz, bu sorulara verdiğiniz yanıtlardan bazıları muhtemelen irrasyonel. Dahası, tüm soruları yanıtladıysanız kesinlikle irrasyonelsiniz, çünkü kimisinde yanıt vermeye yetecek kadar bilgi yok. Mutlaka bir yargıya varma ihtiyacı ise irrasyonelliğin sık rastlanan sebeplerinden biri. (Tanıtım Bülteninden)
Sınırlar kim olduğunuzu ve kim olmadığınızı gösterir. Sınırlar hayatınıza yön veren kişisel çizgilerdir. Zihinsel, fiziksel ve ruhsal sınırlarınızı öğrendikten sonra, insanların size ne yaptırıp yaptıramayacaklarını açık ve net olarak siz belirleyin. Bu kitapta öğreneceğiniz her şey hayatınızı değiştirecek. Sevmediğiniz yemeği yemeyin, istemediğiniz ortamda bulunmayın, eşiniz yürüyüş yapmayı sevmiyor diye onunla televizyon seyretmeyi kabul etmeyin. Sınırlarınızın içinde kişisel alanınız ve bu alanın içinde duygularınız, yapmak istedikleriniz ve ihtiyaçlarınız, dışında ise istemedikleriniz vardır. Siz nerede durmak istiyorsunuz?
(Tanıtım Bülteninden)
Brian Tracy’nin Maksimum Başarı’ya ulaşmak için öngördüğü stratejiler, herkesin hayatında rahatlıkla uygulayabileceği pratik nitelikler taşıyor. Bu kitaptaki strateji ve becerileri doğru olarak devreye soktuğunuzda, hedeflediğiniz alanda başarıya ulaşacağınızı garanti ederim.
- Ken Blanchard-
Bu büyük kitapta anlatılan ilkelere uyduğunuz takdirde, üstün başarının ve gerçek mutluluğun size doğru koştuğunu göreceksiniz.
- Og Mandino-
Kişisel gelişim konusunun en büyük ustalarından birisi olan Brian Tracy’nin bir hazine değerindeki bu kitabı; bilimsel temellere dayanan, eyleme yönelten ve günümüzde başarıyla ilgili olan herşeyi kapsayan bir ansiklopedi niteliğinde. Yüksek bir performansı ve hayattaki başarıyı yakalamak isteyen herkesin, kendisini geliştirmesine imkan veren bu kılavuz kitabı mutlaka okuması gerekiyor.
- Denis Waitley-
(Tanıtım Bülteninden)
Benedict Carey, uzun yılların eğitim araştırmalarını ve dönüm noktası çalışmalarını elekten geçirerek beynimizin bilgileri nasıl özümsediği ve sakladığı hakkındaki gerçekleri ortaya çıkarıyor.
-Her defasında aynı sessiz odayı ve çalışma masasını tahsis etmek, çalışmanın gerçekten de iyi bir yöntemi mi?
-Rutin çalışma düzeninizi değiştirmek, geri alım (hatırlama) gücünüzü geliştirebilir mi?
-Tekrar yapmak gerekli midir?
Bu sorulara cevap arayan Carey, yoğun bir şekilde çalışmayı zevksiz bir iş olmaktan çıkarıp günlük hayatımızın bir parçası haline getiren derin bir stratejiler okyanusu keşfediyor. Yeni bir beceriyi öğrenirken konuları ve kavramları harmanlamanın akıllıca olduğunu ve bir sunum hazırlarken gece geç saatlere kadar çalışmak yerine sabah erkenden kalkıp ineklemenin neden daha mantıklı olduğunu açıklıyor. Eğer beynimiz bir öğrenme makinesiyse o zaman çok tuhaf bir şekilde işliyor ve Carey bu tuhaflığı nasıl avantaja dönüştürebileceğimizi gösteriyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Başarılı insanlar hakkında anlatılan bir hikâye vardır; onların zeki ve hırslı oldukları söylenir. Outliers'te Malcolm Gladwell başarının gerçek hikâyesinin bundan çok farklı olduğunu ve bazı insanların neden başarılı olduğunu anlamak için, bunların çevrelerine daha dikkatli bakmamız gerektiğini iddia ediyor. Mesela aileleri, doğum yerleri ve hatta doğum tarihleri... Başarının hikâyesi başta göründüğünden daha karmaşık ve çok daha ilgi çekici...
Çizginin dışındakilerin -yani normal beklentilerin ötesinde başarıyı yakalayan kişilerin- hayatları tuhaf ve alışılmadık bir mantık izliyor. Gladwell bu mantığı basitleştirirken insanın kendi potansiyelinden en yüksek seviyede nasıl yararlanacağı konusunda heyecan verici bir plan sunuyor. Malcolm Gladwell, Tipping Point kitabında dünyayı anlama şeklimizi değiştirmişti Blink'te düşünme hakkındaki düşüncelerimizi değiştirdi. Outliers'taysa başarı konusundaki anlayışımızı değiştiriyor.(Tanıtım Bülteninden)
Hayatınızı Değiştirecek İletişim Sırları
İnsanlar doğuştan etkili iletişim yeteneğine sahip değildir; gerekli teknikleri ve stratejileri kullanarak iş ilişkilerinden özel ilişkilere kadar her alanda başarılı olmak için sonradan o hale gelirler. Yirmi yıldandaha uzun sürelik bir deneyime dayanarak Kevin Hogan gerçekten çok başarılı iletişimcilerin sırlarını açıklıyor. Bu kitapta sizin de kariyerinizde, en yakın ilişkilerinizde ve daha da önemlisi kendinizle ilişkinizde bu sırları nasıl kullanabileceğinizi gösteriyor.
"Kevin Hogan hayatın her alanında gerçekten nasıl usta bir iletişimci olunacağını göstermede
imkânsızı başarıyor."
Richard Brodie, (Microsoft Word'un yaratıcısı)
"Bu çalışma düpedüz dahiyane!.. Eğer bu sırları bilen yalnızca ben olsaydım dünyayı yönetebilirdim."
Joe (Mr. Fire) Vitale
(Tanıtım Bülteninden)
Gizli İkna Taktikleri; psikoloji, dilbilim, satış teknikleri ve iletişim alanındaki en son araştırmaların bir sentezini sunarak, dilediğiniz kişiyi, dilediğiniz konuda ikna edebilmenizin yöntemlerini gösteriyor. Kitabı inceledikçe, kullanabileceğiniz ve sahip olduğunuz becerileri geliştirebileceğiniz yeni fikirler ve teknikler bulacaksınız. Satış sektöründe çalışanlar Gizli İkna Taktikleri sayesinde satışlarını artırabilecek. Ne iş yapıyor olursanız olun, bu kitap işinizi daha iyi yapmanızı sağlayacak. Unutmayın, ikna sanatı sadece işyerinde değil; herkesin her an her yerde kullanması gereken bir beceridir. Hâlâ ikna olmadınız mı?O halde kitaba bir göz atın. Kesinlikle ikna olacaksınız… UYARI! Bu kitaptaki ikna taktikleri etik bir şekilde kullanılmaya yöneliktir. Çekiç; çiviyi, tahtaya çakmak amacıyla üretilmişse de zaman zaman birilerinin kafasına vurmak gibi kötü amaçlarla da kullanılabilir. Bu teknikler de iş ve özel yaşamınızda, kötü amaçlar için değil; iyi ve etik amaçlar doğrultusunda kullanacağınız ikna gücünüzü artırmaya yöneliktir. (Tanıtım Bülteninden)
Kişisel, mesleki ve ailevi sorunların çözümünde ilke merkezli bir yaklaşım benimseyen ve toplam kalite anlayışının öncülerinden olan Stephen R. Covey, çarpıcı örneklerden yola çıkarak, aşama aşama, insana yaraşır biçimde dürüst, uyumlu, huzurlu, başarılı bir yaşam için değişimine ayak uydurmamızı sağlayan alşıkanlıkları belirliyor, değişimin yarattığı fırsatlardan yararlanabilmek için gerekli olan bilgelik ve güce ulaşmanın yollarını gösteriyor. "Liderlik konusunda son onyılın başucu kitabı bu olacak." -Scott Degarmo (Siccess dergisinin başyazarı) "İlke merkezli liderlik, çok güçlü bir kavram, Covey'in liderlik ve insan ilişkileri vizyonu, bu kavramı günümüz iş dünyasının liderleri için elverişli bir program haline getirmiş. Mutlaka okumanızı öneririm." -Nolan Archibald (Black & Decker Başkanı ve Yöneticisi) (Tanıtım Bülteninden)
Beyin üzerinde yapılan son araştırmalar satışlarınızı nasıl artırabilir?
İnsanlar günde ortalama 10.000 satış mesajının içinde boğulduklarından, satış yapmak artık hiç olmadığı kadar zor. Bu yüzden nörobilimin satış ve ikna etkililiğinizi çabucak artıracak keşiflerini öğrenmeniz gerekiyor. En son yapılan beyin araştırmalarını ve devrim niteliğindeki pazarlama çalışmalarını ortaya koyarak yazarlar Patrick Renvoisé ve Christophe Morin, müşterileriniz üzerinde büyük bir etki bırakacak güçlü, eşsiz ve akılda kalıcı sunumlar için yüksek etkili teknikler öğretiyorlar.
Beynin karar verme bölümünün nasıl çalıştığını anladığınızda daha inandırıcı sunumlar yapmayı öğrenecek, daha fazla anlaşma sonuçlandıracak, daha etkili pazarlama stratejileri geliştirip, ikna yeteneğinizi radikal bir biçimde geliştireceksiniz(Tanıtım Bülteninden)
Diyelim ki işyerinde düşmanca davranan bir meslektaşınız, öfkeden deliye dönmüş bir müşteriniz, son derece alaycı bir çalışanınız var. Böylesi zor durumlarda insanlara istediğinizi nasıl yaptırırsınız? İknanın Anahtarı'nda tecrübeli psikiyatrist, danışman ve iş koçu Mark Goulston, verimli bir iletişimin imkansız göründüğü zamanlarda bile herkese ulaşmanın sırrını açıklıyor.
İknanın Anahtarı bir işin, satışın veya ilişkinin sürüncemede olduğu her durumda kullanabileceğiniz son derece etkili araçlar ve teknikler sunuyor. Mark Goulston bu tekniklerin geçerliliğini GE, IBM, Goldman Sachs, Kodak, Federal Express, Hyatt ve Disney gibi şirketlerde iş koçu olarak hizmet verdiği 30 yıllık kariyerinde kanıtlamış, FBI ajanlarına ve rehine görüşmesi yapanlara bile ölüm-kalım meselelerinde yardım eden önemli bir yol gösterici.
Bu kitapta bir yandan Goulston'ın eğlenceli ve deneyimli kaleminin tadına varırken, diğer yandan da kendinizi yazarın son derece güçlü ikna stratejilerini uygularken bulacaksınız. İknanın Anahtarı ile önünüzde açılmadık kapı bırakmayacaksınız.(Tanıtım Bülteninden)
Birileri, mağazanıza dair en küçük bilgi parçasını topluyor, harmanlıyor, sindiriyor, sınıflandırıyor olsaydı; mağazanın konumunu, vitrini, ürünlerin bulunduğu her askılığı, rafı ve tezgâhı, ambalajı, her afişi, broşürü, giriş ve çıkışları, pencere ve duvarları, asansör ve yürüyen merdivenleri, giyinme kabinlerini, kasiyerin ve tezgâhların önündeki, tuvaletlerdeki kuyrukları ve her koridorun her santimetresini inceleseydi...
Müşteriyi içeri neyin çekebildiği kadar satın almadan gitmelerine de neyin sebep olabildiğini bulsaydı...
Ve bu kişi dünyanın dört bir yanındaki mağazalarda her yıl elli bin saatlik video çekimi yaparak tonlarca araştırma toplasaydı...
İşte bu kitapta, perakendenin Sharlock Holmes'u olarak bilinen Paco Underhill ve ekibi, dünyanın gelişmekte olan pazarlarından taptaze gözlemlerle tüm bunları sizin için yapıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
"Bazılarınız gerçek anlamda satış işindesiniz; müşterileri sigorta poliçesi yaptırmaya, cep telefonu almaya ikna etmeye çalışıyor veya taze ev yapımı keklerinizi pazarlıyorsunuz. Ama hepiniz iş arkadaşlarınızı yönlendirmek, yatırımcı bulmak veya çocukları razı etmek için tahmininizin üzerinde vakit harcıyorsunuz. Yani, beğenseniz de beğenmeseniz de hepimiz satış işindeyiz."
Drive ve Aklın Yeni Sınırları'nın yazarı Daniel H. Pink yeni kitabında satış dünyasına eğiliyor. Pink, önceki kitaplarında olduğu gibi yine içgörülerini zengin sosyal bilim araştırmalarıyla destekliyor ve ne pahasına olursa olsun satış yapma anlayışının eskidiği günümüz dünyasında satışın yeni alfabesini yazıyor. (Tanıtım Bülteninden)
Satışla ilgili konulara değindiğim seminerlerde, "Sizce beş yaşındaki çocuklar satışta ne kadar iyi?" diye sorarım. Cevap, çocukların istediklerini ailelerine satmaları konusundaki yeteneklerine herkesin hayran olduğudur. "Satın alan kişi ile uyum içindeler mi?" Evet, doğallıkla hem de. "Konuyu yaratıcı bir şekilde ele alırlar mı?" Evet, kesinlikle. "Alıcının hassas noktalarını bilirler mi?" Hem de çok yakından. "Vazgeçerler mi?" Asla! "Bir karar verici tarafından geri çevrildiklerinde, başka bir karar vericiye yanaşırlar mı?" Sürekli olarak. "Tüm alıcılara karşı aynı yaklaşımı benimserler mi?" Hayır, her kişide farklı taktik benimserler. "Başarısızlık kaygısı ya da reddedilme kaygısı, onları tekrar tekrar denemekten vazgeçirir mi?" Hayır. "Peki, beş yaşındakiler hangi satış kursuyla bu ustalık seviyesine gelmişlerdir? Başarılı satış için bir tür model mi uygulamaktadırlar?" İş Hayatında Zihin Oyunları bu soruya cevap verebilmek için yazılmıştır.
-Timothy Gallwey-
Yönetimde koçluk yaklaşımının tüm dünyadaki kaşiflerinden biri olarak tanımlanan Timothy Gallwey'in "İş Hayatında Zihin Oyunları" adlı kitabı milyonlarca okuyucuya ulaşmıştır.Rehber niteliğinde olan " İş Hayatında Zihin Oyunları " dünyada bir çok liderlik ve koçluk eğitim akademisinde en çok önerilen kitap olarak yer bulmaktadır. (Tanıtım Bülteninden)